Minden jog fenntartva! Az oldal teljes, vagy részleges másolása tilos! Mivel az összefoglaló segítő szándékkal született ezért kérem az alábbi link bemásolásával terjeszteni:
http://www.uvegvarazs-muhely.blogspot.com/

2011. október 17., hétfő

N W P...

 ...azaz Niki Wedding Peti.
Niki 6 és fél évig volt a "főnökasszonyom". Utol érte Őt a szerelem, és esküvőre adta fejét. Nagy örömömre szolgált, hogy néhány aprósággal hozzájárulhattam ahhoz a csodás, vidám, fiatalos, mégis elegáns összhanghoz, ami az esküvőjüket jellemezte. Nem voltak ezek nagy dolgok, de mégis kicsit részese lehettem az előkészületeknek.
A színvilág pezsgő-zöld volt, pici pinkkel fűszerezve. Az esküvő egy Színházi "előadás" elemeire épült, amit nagyon ötletesnek találtam. A meghívó színházjegyet formált, ahol az Ifjú pár volt a két főszereplő. A darab címe: "Akarom". -beszédes. ugye??
Erről a meghívóról kellett alapul vennem a betűtípust az ültetőkártyák megírásához. A kártyák nagyon egyszerűek voltak. Pezsgőszínű metál papír, zöld felirat, és apró gyöngyszívecskék. 150 darab készült ezekből. A selejtet nem számoltam :-)




A fenti képen már látható is a következő projekt, néhány vicces ajándékot tartalmazó tombola csomag. Imádom ezt a mikrofóliának nevezett csomagoló anyagot. Annyira szépen játszik a gyűrődése a fénnyel.. Élvezet volt vele dolgozni! Ajánlom mindenkinek csomagolópapír helyett!

A meghívón szerepelt az a forma is, ami a boldog pár monogramját ábrázolta: N W P... azaz Niki Wedding Peti. Az én feladatom volt ezt a monogramot kivágni "valamiből" nagy méretben. Az ilyet "gyárilag" nikecell táblákból vágják, horribilis összegekért. Én előkaptam egy ceruzát, egy vonalzót, egy régi szekrény hátulját, ami farost lemez (mire jó, ha valaki gyűjtögető életmódot folytat, és semmit nem dob ki, jó lesz az még valamire elgondolással!!), a Dremel Triót és a Dremel Multi-Max-ot, és munkához láttam. Némi rajzolgatás után hoztam egy radírt is, majd e 3 egyszerű szerszámot felváltva használva előrajzoltam a  betűk körvonalait. Magasságuk 50 cm volt.
A Dremel Trió egy nagyon helyes, egyszerűen kezelhető eszköz, három funkcióval. Íves vonalakat is képes vágni, ezeket az éleket megcsiszolja, és még felsőmarásra is képes. Az utóbbi adottságát most nem használtam ki. Szóval szépen óvatosan követve a vonalakat körbevágtam a 3 betűt, majd az éleket kicsit megcsiszoltam. A vágás széleket és a teljes kopott régi felületet pedig a Dremel Multimax rezgőcsiszoló részével csiszoltam át.

Végül metál zöld akrilfestékkel festettem. Minden betű kapott két-két apró lyukat a felfüggesztéshez.

Így mutatott készen, a helyén:

Hát ennyi volt az én feladatom,a  boldogsághoz vezető út kikövezésében! Kívánom a fiataloknak, hogy ez az út mindig stabilan álljon a  lábuk alatt, és soha ne tántorodjanak el róla!!
Boldog házas éveket kívánok Nektek!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Észrevételedet, megjegyzésedet szívesen fogadom!