Minden jog fenntartva! Az oldal teljes, vagy részleges másolása tilos! Mivel az összefoglaló segítő szándékkal született ezért kérem az alábbi link bemásolásával terjeszteni:
http://www.uvegvarazs-muhely.blogspot.com/

2011. május 21., szombat

Kicsapongásaim 2. rész - kreatív újrahasznosítás

Az alábbi különleges óra egy kézműves tábor témája. A tábor a tinisztárokról fog szólni, előtérben a zenével.. Nem tudom ezek a 10-12 éves gyerkőcök tudják e egyáltalán, miből készítenek majd órát... Hogy az MP 3-4-ek, a CD-k, a Blue ray-k, a YouTube és egyebek előtt miről is hallgattunk zenét... Néha recsegett, néha ropogott, ugrált is időnként, de szólt! Anyáink örömére jó hangosan! :-) Ezeknek a bakelit hanglemezeknek az ideje leáldozóban, bár vannak még gyűjtők, és vannak még fanatikus bakelit hallgatók, remélem ötletemmel nem indtok háborút az Ő köreikben!
Megcsináltam a prototípust:


Ha szeretnél Te is ilyet csinálni akkor keress bátran!

A hanglemezekért köszönet Yolandának! :-)

6 megjegyzés:

  1. Szóval erre kellettek a bakelit lemezek!!! Nagyon ötletes! Lehet belőlük tálak is csinálni. Ráteszed egy pohárra, be a sütőbe és szépen, hullámosan lehajlik. Mikor kiveszed még melegen egy kis simítás itt-ott és máris kész a bakelit tartód.

    VálaszTörlés
  2. Húúúúúdúejól hangzik!!! A gyűjtők nagggyon fognak úúúútálni, már látom előre! :-)
    Újságtartót is láttam már belőle! De az nem tetszett...

    VálaszTörlés
  3. Boldogságos lányságom idején, minden hónapban, fizetés után megleptem magam egy -két ilyen lemezzel... átnéztem mind a 174-et, és egyiket sincs szívem beáldozni.. pedig nincs már lemezjátszóm, hogy meghallgathassam őket, de tudom mi van rajtuk!!!
    Az ötlet nagyon tetszik, ezt most mégis inkább rád hagyom!:) Mamóca

    VálaszTörlés
  4. Tudom miről beszélsz Mamóca! Nekem is van néhány, amit nem volna szíven feláldozni, de volt köztük olyan is, amit nem sajnáltam! Így méltó helyre kerülhetett az a darab is, aminek a hanganyagát nem annyira értékeltem :-)
    Egyébként újra kaphatók lemezjátszók! Láttam már sok helyen!!!

    VálaszTörlés
  5. Anikó, ez nagyon jó!!! De én is azt hittem, olyan lesz belöle, amit Anita ( Anika) írt...:)

    VálaszTörlés

Észrevételedet, megjegyzésedet szívesen fogadom!