Minden jog fenntartva! Az oldal teljes, vagy részleges másolása tilos! Mivel az összefoglaló segítő szándékkal született ezért kérem az alábbi link bemásolásával terjeszteni:
http://www.uvegvarazs-muhely.blogspot.com/

2011. október 31., hétfő

Egy őrült kézműves naplójából - Halloween napi előkészületek

Nos, tegnap éjjel egy kicsit megőrültem...
Készítettem már ugyan töklámpást, nem is egyet... Ezt az egyszerű, de nagyon édes fekete macska sziluettet nagyon sokan tökbe vésték már.   az ötlet nem tőlem származik  Az eszközfelhasználási ötlet sem az enyém, a Dremel facebook oldalán is így farag a modern háziasszony, nem bajlódik késsel!
Tudtam, amikor elkezdtem, hogy nem kis meló lesz, és hogy mindenem tökös lesz majd. Nade ez a nyamvadt ünnep tél elején van ugyi, így annak aki mindent az utolsó pillanatra hagy, esélye sincs a késő őszi napsütésben a kertben koszolni, ahol nem tesz kárt semmiben... Most sem volt ez másképp. Egy Kézműves Műhely Halloween Partyjára ígértem, hogy az átlagos szem-orr-szájüreg kivágós snassz töklámpás helyett valami mást szeretnék produkálni. Tudnivaló, hogy nagy macskabolon vagyok. Értékelem azt a nagy önbecsülést, és makacsságot, hogy még kényeztetni-simogatni is csak akkor lehet - és akkor kell - amikor Ők úgy akarják...
Naszóval a hideg sötét éjszakába nem volt kedvem kimenni, még ha a napvilágot tudtam is volna helyettesíteni némi lámpással. Így hát pici lakáskámban fogtam a nagy munkához. Bár a Dremel információ azt nem tartalmazza, hogy a töklé mindent beterít, azért én ezt tudtam már előre, a minimális óvintézkedést megtettem. Nem az amúgy is sütőtök színű nappalimban fogtam munkához, hanem a fürdőben, ahol legalább a falak 80%-át jól tisztítható hideg burkolat fedi. Okos döntés volt ez :-)
Szóval a Dremel 300-as multifunkciós gép tökéletesen alkalmas a tök megmunkálására, ezt már tudjuk... De én azért bevetettem a MultiMax-ot is. A cikk-cakkos szélű kalapot ezzel vágtam ki! :-)

Szegény fejlesztők.. ha ezt tudnák... de nem mondom el nekik :-)
Tudom-tudom, ez amolyan szőkés hülyeség, de higgyétek el, határozottan könnyebb volt :-)
A végeredmény pedig ilyen lett:

De ezen kívül festettem még arcot. Sajna fotózni már csak a buli végén volt időnk, amikor a java festék már lekopott, de még így is látszik, hogy a két boszi szörnyen randa lett... A csontváz bordáit is én festettem.


És ezen az éjjelen még valami furcsa dolog történt a nappalimban... Esküszöm nem voltam sírt rabolni! Tiszteletben tartom a másvilágot, nem bolygatom a nyugalmukat!! De valahogy mégiscsak tele lett a szőnyeg koponyákkal! Talán a Sátán macskája tudja mi történhetett! ;-)


Készült még egy szellemes szellem is, lufiból ás lepedőből, pici textilfestékkel, aki egyszer csak megjelent az ablakban:


1 megjegyzés:

Észrevételedet, megjegyzésedet szívesen fogadom!