Minden jog fenntartva! Az oldal teljes, vagy részleges másolása tilos! Mivel az összefoglaló segítő szándékkal született ezért kérem az alábbi link bemásolásával terjeszteni:
http://www.uvegvarazs-muhely.blogspot.com/

2011. május 17., kedd

Kicsapongásaim 1. rész - tojásmozaik

Szó mi szó, ha az ember körül van véve mindenféle kreatív emberekkel, akkor előbb vagy utóbb kedvet kap mások technikáinak kipróbálására is. Így jártam most én is.
Cicó tojásmozaikos dolgai ihlettek meg. Nem, nem! Nem török Cicó babérjaira, és nem kezdek el ezzel foglalkozni, és nem hagyom el az üvegeimet sem. De biztosan fogok még tojáshéj darabkákat pakolászni, mert élvezetes meló volt. Babra meló, de élvezetes :-)
Egy nagyon fontos tényt állapítottam meg munka közben. A festett tojáshéj darabok határozottan emlékeztetnek a zsíros kenyérre... Ha leesik, egészen biztosan pofára esik...

Az első "próba darab" egy kerek fa lapocska volt. Valamikor ezer évvel ezelőtt vettem óraként. Volt vagy 300 Ft se. Kellett az óraszerkezet, azt már rég felhasználtam. A fa lapocska meg a fiókomban várta jobb sorsát. A sok "szemét" közül, ami még a fiókomban lapul, az Ő ideje most jött el... Pohár alátétnek tökéletes lesz:  

 

   Ő pedig a "főprojekt", egy tálcácska:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Észrevételedet, megjegyzésedet szívesen fogadom!