Minden jog fenntartva! Az oldal teljes, vagy részleges másolása tilos! Mivel az összefoglaló segítő szándékkal született ezért kérem az alábbi link bemásolásával terjeszteni:
http://www.uvegvarazs-muhely.blogspot.com/

2011. május 17., kedd

Bővült a DREMEL szerszámparkom! :-)

Néhány hónapja elégedett használója vagyok egy DREMEL 300 multigépnek. Eddig minden gravír munkát ezzel készítettem.
Tegnap kézhez kaptam egy Dremel gravírozót, és egy Dremel Versa Tip-et is, a Robert Bosch Kft. jóvoltából.
Ezt a - nevezzük így- ütve gravírozót elsősorban fémre és fára fogjuk használni. A gyári csomagban néhány sablon is található, a betűsablonoknak kimondottan örülök. Bár a tenyerem annyira viszketett a kipróbálásra, hogy azonnal megcsináltam egy régen megvett kutya bilétát Apacskám nyakába (volt neki, de elhagyta :-), és csak utána vettem észre a sablont :-)
 Nézzétek hogy pózol a drága az új bilétájával :-)

A Versa Tip nevű eszközt pedig reményeim szerint pirográfként, és hő-lég fúvóként is fogom tudni használni. Néhány apró "pirós" munkát láthattatok már tőlem, igyekszem ezt a tudásomat is fejleszteni.

Köszönet a szerszámokért Reimann Dórának, a Dremel regionális márka menedzserének, és segítőjének, Bereczki Annamáriának, valamint köszönet a Kreatív Vagyok-nak, hisz nagy része van abban, hogy hobbymat megmutathassam a nagyvilágnak.

2 megjegyzés:

Észrevételedet, megjegyzésedet szívesen fogadom!