Minden jog fenntartva! Az oldal teljes, vagy részleges másolása tilos! Mivel az összefoglaló segítő szándékkal született ezért kérem az alábbi link bemásolásával terjeszteni:
http://www.uvegvarazs-muhely.blogspot.com/

2014. április 14., hétfő

Tavaszi Virágnapok a Varga Márton Kertészeti Szakképző Iskolában

Tavaly még csak látogatóban jártam az iskolának ezen a már hagyománynak számító ünnepén. 


Akkor volt alkalmam alaposan megnézni a szép növényeket, tanultam a magas ágyásról, és megismerhettem Európa egyetlen Japán kertjét. 
 

Az idén kicsit részese lehettem az ünnepségnek, mivel így Húsvét előtt, a tavaszi virágos hangulathoz igazán jól passzoltak a csipketojásaim. 

A tojásokat nem csak megvásárolni lehetett, hanem lehetőséget adtam a vállalkozó kedvűeknek arra, hogy maguk készítsék el saját csipkézett libatojásaikat! Volt is vállalkozó kedvű fiatal több is, és jelentem, mindenki elkészítette a szépségeket, egyetlen egy darab sem törött össze!!!


"Társadalmi munkában" egy kedves fiatal pár :D



A Tanárnők is kedvet kaptak :D

Volt aki saját tojással érkezett :D

Eddig azt mondhattam el magamról, hogy én bizony ezt a kényes, törékeny tojáshéjat "flex-szel hímzem", de a hétvégén volt időm megtanulni "üveget is forrasztani" :D A www.opitec.hu oldalról rendeltem üveg strassz köveket, melyek hátoldala hőre olvadó ragasztóbevonattal van ellátva. A Dremel Versatip nevű forrasztó pákával gyerekjáték volt felragasztani őket a tojásra! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Észrevételedet, megjegyzésedet szívesen fogadom!