Minden jog fenntartva! Az oldal teljes, vagy részleges másolása tilos! Mivel az összefoglaló segítő szándékkal született ezért kérem az alábbi link bemásolásával terjeszteni:
http://www.uvegvarazs-muhely.blogspot.com/

2013. október 19., szombat

Nyakunkon a karácsony... :D

Bár a napokban még élvezhetjük a nap, idén talán utolsó melengető sugarait, én már a karácsonyra hangolódtam.
Meghívást kaptam a Robert Bosch Kft. Dremel üzletágának Karácsonyi Ötletbörze nevű rendezvényére, ahol Varga Judit lakberendező ötleteit valósíthattuk meg saját elgondolásunk szerint. Az alapötletek adottak voltak, mégis ahány kéz, annyiféle dekoráció készült.




Lehetett választani ajtókoszorú, szalvétagyűrű, gravírozott üveg függő, és izzósor dekoráció közül. A gravír azt hiszem nekem nem jelentett volna igazi kihívást, ezért kicsit hűtlen is lettem kedvenc játékomhoz. Épp eleget sikít az üveg a kezeim alatt itthon.
Koszorút viszont meg kell hagyni régen készítettem már magamnak... épp ideje volt lecserélni kicsit frissebbre a régit. Első körben asztali adventi koszorút készítettem, melyben ötvöztem a szalvétagyűrű és ajtókoszorú projekteket... Valamiért mindig élvezem, ha egy adott anyagot nem arra használhatok, amire kitalálták. Így lett a szalvigyűrűből a koszorúmon gyertyatartó :D

Judittal a tavalyi Dremel tábor óta nem találkoztam, így ragasztgatás körben kicsit beszélgettünk. Jó volt hallani magazin szerepléseiről, a TV Deko Térnyerők című műsor forgatásainak kulisszatitkairól.

 Megismerkedtem Füzesi Zsuzsival, az A Mi Otthonunk magazin szerkesztőjével is.

Beszélgetés közben hamar elkészült az adventi koszorúm, és úgy gondoltam ehhez már nagyon nem illene a tavalyi (vagy az előtti-előtti) ajtódíszem. Készítettem hát azt is egyet.

Persze a gravírgép számomra megszokott búgása mégis elcsábított egy pár percre, hiába, a szerelem az szerelem :D


Természetesen minden alkotás Dremel szerszámokkal készült, és hiszitek vagy sem, még a desszertet (créme brulée) is Dremel VersaFlame segítségével készítettük :D
Így kell "főzni" Dremellel:


A rendezvényen a vendéglátó falatokat a Chefparade Főzőiskola és Rendezvényközpont biztosította.

Annamari és Zsanett! Köszönöm, hogy ott lehettem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Észrevételedet, megjegyzésedet szívesen fogadom!