Minden jog fenntartva! Az oldal teljes, vagy részleges másolása tilos! Mivel az összefoglaló segítő szándékkal született ezért kérem az alábbi link bemásolásával terjeszteni:
http://www.uvegvarazs-muhely.blogspot.com/

2017. április 26., szerda

Utolért a házi krétafesték őrület! II. rész

A házi krétafesték őrület kezdő lépéseit itt olvashatjátok.

Egy hónappal később:

 A szekrény külső részei tejeskávé színt kaptak, ehhez nem kevertem semmit, csak a gyári latex festéket használtam a kiválasztott színárnyalatban. A belső részekbe egy kis falfesték színezőt nyomtam még, így egy árnyalattal sötétebbek lettek a polcok.
Egy rétegben dolgoztam, vigyázva arra, hogy mindenhol jól fedjen a festék. Ecsettel hordtam fel, így alaposan bele tudtam dolgozni a festéket a repedésekbe is, majd szivacshengerrel tettem egyenletessé a felületet.
Természetesen leszedtem az ajtókat, és a kivehető polcokat is festéskor.


 Rám is esteledett :D

Száradás után alaposan átcsiszoltam a felületet. A nagyobb sima tereket gépi segítséggel, a kisebbeket és a peremeket kézzel. Nagyon tetszik a régies, kopottas hatás, így néhol addig csiszoltam, míg át nem ütött a világos réteg alatt az eredeti, sötét fa színe.


Alapos portalanítást követően 2 rétegben vizes bázisú csónaklakkal kentem át a teljes felületet.


A felirat a szekrényke ajtajára transzfer technikával készült:




És ím, a végeredmény:


A következő áldozat egy viseltes, ám nagyon szép, régi varrógép fa része lesz:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Észrevételedet, megjegyzésedet szívesen fogadom!